maandag 12 mei 2014

Opruimen

Afgelopen week heb ik mijn quiltkamertje opgeruimd. Eerst werd de chaos erger en erger, maar na een paar avonden stug doorwerken heb ik een opgeruimde kamer. 







De komende tijd wil ik nog een aantal opbergdozen bij de Action kopen en dan ben ik klaar voor het nieuwe quiltseizoen. 
















Als beloning mag ik nu aan mijn transparante werkje van Wil Fritsma werken.









Ondertussen is er ook "jong" landleven nieuws. Kijk hiervoor op de pagina Landkeven en Jo 

2 opmerkingen:

  1. Goed zo Jo, wat een doorzettingsvermogen.
    http://quiltaart.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er weer mooi "strak" uit, en je werkje van Wil Fritsma schiet ook lekker op. De mijne ligt nog half klaar in de kast. Gewoon geen tijd?

    BeantwoordenVerwijderen