zondag 9 maart 2014

Yes!

Ik heb mijn aanmelding voor Quilten Speciaal 13 opgestuurd en nu maar hopen dat ik bij de uitverkorenen hoor. 
Ik heb heel erg mijn best gedaan om te verwoorden dat ik het echt heel graag wil, maar er zijn een beperkt aantal plaatsen beschikbaar, het is dus reuze spannend. 

Vrijdag was AQGO zeer inspirerend. Paperlamination is leuk en uitdagend. In mijn enthousiasme heb ik te weinig foto's van het proces gemaakt.


 Hierbij twee foto's van het eind resultaat, hoewel er nog wel wat papier moet worden weg gepoetst. Iedere avond ga ik een klein stukje poetsen. Met dank aan Aart, die dit onderwerp heeft verzorgd. 


Op het blog van het quiltersgilde zag ik mijn pakje met mijn miniquilt pontificaal tussen alle inzendingen liggen. Leuke herkenning en wat een klus voor alle vrijwilligers om te zorgen dat straks alles komt te hangen, maar ook weer retour naar de eigenaar gaat. HULDE. 

Verder was het een echt Landleven weekend, met een jarige pony Monet en prachtig weer.  Zie  hiervoor de pagina Landleven en Jo. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten