woensdag 13 november 2013

Ik kan weer verder





Zoals ik de vorige keer vertelde zat ik helemaal vast na de eerste les voorstudies bij Marjon Hoftijzer. Dus heb ik even een time-out genomen en dit heeft geholpen. Nu ben ik weer volop bezig met mijn Wadden quilt en zie ik een verbinding tussen de middenlap en de onderlap ontstaan. Het is een enorm karwei. Ik snij kleine lapjes die ik op de onderlap stik en vervolgens knip ik weer gedeelten weg. Het is nog niet vloeiend, er moet dus nog veel meer worden weggeknipt.




Ondertussen borrel ik van de ideeën. Ik heb een idee voor het quiltfestival in Noord Groningen en voor het textielfestival in Leiden. Of het lukt is een tweede. Ideeën moeten omgezet worden in een quilt en vervolgens dringt de tijd en gaan er ook veel uren in mijn werk zitten. Het is niet erg, van ideeën wordt je veel vrolijker dan van niet weten hoe nu verder. Ondertussen heb ik niet stil gezeten en heb ik geknutseld   aan de lay-out van mij blog. Ook hiervoor heb ik nog ideeën die ik de komende tijd ga toepassen. Ik hou jullie op de hoogte.

Ik heb  een leuk weekend in het vooruitzicht, vrijdag AQGO, zaterdag naar Marjon Hoftijzer, workshop nieuwe materialen en zondag rijden wij Sinterklaas. Maandag meer over het weekend.




Kijk eens wat een gerommel.







1 opmerking:

  1. Dit heb ik dus jammergenoeg gemist! Maar in Januari neem je hem toch weer mee?
    http://quiltaart.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen