zondag 6 oktober 2013

Even de laatste nieuwtjes

Eindelijk weer een berichtje na twee weken stilte. De eerste week sla ik maar over, het was alleen maar hard werken. De laatste week is alleen maar leuk.
Het begon met de jaarlijkse reünie van het t'Skouspul, de afsluiting van het vaarseizoen. Oppas was dit keer niet te regelen dus ik ben twee dagen geweest en daarna mijn lief twee dagen. Het weer was prachtig en het licht op het meer in de herfst is prachtig.

Verder heb ik mijn verjaardag gevierd. Een hele gezellige dag met veel visite en ik ben enorm verwend. Van  mijn lief zes mooie eetkamer stoelen voor iedere 10 jaar één (nu even snel rekenen), een prachtige tas en portemonnee van mijn schoonmoeder, veel geld voor quiltgaren van mijn lieve zussen en zwagers, een bolchrysant, een cadeaubon, ontbijtborden van Blond Amsterdam van de "paardenmeisjes", een kookboek met allemaal groenten gerechten en van mijn quiltvriendin, juist ja,.......lapjes.





Natuurlijk heb ik ook gewerkt aan mijn Waddenquilt. Dit wordt het middenstuk en moet het Wad in de avondzon gaan uitbeelden.










En verder lekker geprutst met bloemen. De laatste Dahlia's in een vaas, een kleurenpracht die zeer inspirerend is voor een kleurrijke quilt. Ook de laatste mooie hortensia's verwerkt in een krans. Die mag nu lekker gaan indrogen.






Ik had nog wat roodborduurwerk liggen en deze lapjes heb ik nu eindelijk klaar.



Ook was er tijd voor de pony's en wij hebben een mooie rit gemaakt in het Achterveld.

Ook Yzze en Meike worden door de beide moeders nu al helemaal opgevoed met de pony's.





3 opmerkingen:

  1. Als nog gefeliciteerd en wat een prachtige kadootjes heb je gehad. Je waddenquilt gaat vast heel speciaal worden. Het glimt nu al van plezier. groeten van liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ook ik wil je feliciteren met je verjaardag, vrijdag doe ik het nog een klein beetje over. Neem je de waddenquilt mee??
    http://quiltaart.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd Jo, ze wisten precies waar ze je blij mee konden maken!

    BeantwoordenVerwijderen