dinsdag 24 september 2013

Huijs maakt een huisje

Tijdens het familie weekend heb ik een huisje gemaakt en nu afwachten of er nog meer volgen. 

Na het weekend lagen er schatten op mij te wachten, zoals tussenvulling, vilt en organza in de kleur goud. Allemaal voor mijn Wadden quilt. Nu moet ik er zo langzamerhand echt aan beginnen en ...... ik heb ook reuze zin in.







Het familie weekend was fantastisch, wij zaten op de Drentse hei in een super de luxe huis. Ieder een eigen slaapkamer met boxspring en badkamer. Ooit zijn wij begonnen in een boerderij met slaapzalen en stapelbedden. Dit bevalt stukken beter.







Ergens in het bos kwamen wij dit gedenkteken tegen. De tekst is indrukwekkend. 

"ook vandaag terwijl u hier staat en dit leest wordt elders iemand verkracht, gemarteld, vermoord omdat hij zich verzet, omdat ze vrouw is of vanwege de kleur van huid of hart".






Een zus nam een cadeautje voor mij mee. Haar schoonmoeder is aan het opruimen en heeft haar stapeltje quilt stoffen met patronen aan mij gegeven. Ontzettend aardig.

Mijn lieve vriendin heb ik een eigen gemaakt bloemstukje gebracht, zij zou 60 jaar zijn geworden en hield van hortensia's.

Volgende week wordt ik 60 jaar! Hiep, hiep, hoera!

In mijn volgende blogs hou ik jullie op de hoogte over de voortgang van de huisjes??, het Wadden project wordt ook niet vergeten en er is ruimte voor gebeurtenissen in mijn leven die voor mij belangrijk zijn.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten