maandag 15 april 2013

Zo wordt het helemaal niets

Gistermorgen had ik mij geïnstalleerd, een dagje lekker quilten.
Okkie had het zelfde idee en vond mijn naaimachine een bijzonder fijn plekje om te gaan slapen.









Daarna werd het mooi weer en gingen er allerlei andere leuke dingen aan mij trekken. Resultaat, mijn "Droom van de Aarde" schiet niet echt hard op.









Vanavond ga ik er extra hard aan werken, maar eerst wil ik jullie nog even laten genieten van de zaadjes die gaan kiemen en het kikkerdril in de vijver. De natuur is fantastisch!


3 opmerkingen:

  1. Onze poes Chita vindt quilts ook heerlijk liggen.
    Mooie plaatjes, de natuur is fantastisch.
    Mini

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk.... zo'n kat! Mijn project voor vrijdag is alleen nog maar een plan!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het moet wel klaar hoor, Jo!! Ik ben ook nog niet klaar, doe maar rustig aan, het is ook belangrijk om te genieten!
    http://quiltaart.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen